Повернення та обмін:

 

Згідно чинного українського законодавства товари представлені в нашому асортименті не підлягають поверненню та обміну (Відповідно до постанови КМУ від 19 березня 1994 р. № 172  (Перо-пухові вироби. Тканини. Білизна постільна. Білизна натільна.).

Але, ми завжди намагаємось йти на зустріч нашим клієнтам, і обмінюємо товари придбані у нас, у випадку якщо вам не сподобався колір, не підійшов розмір або щось інше не сподобалось.

Умови обміну:

  1. Пройшло менше ніж 14 календарних днів з дати отримання вами замовлення.
  2. Товар упакований та складений саме так, як був вами отриманий. Фірмові упаковки (коробки) повинні бути збережені.
  3. Немає слідів використання, зокрема слідів шерсті домашніх тварин.
  4. Виріб не повинен бути випраний.
  5. Товари які ви оберете на заміну – можуть будь які із нашого асортименту, але сума заміни не повинна бути меншою за 80% від суми першого замовлення. Наприклад, ви обмінюєте постільну білизну вартістю 3000 гривень, не можна обміняти їі на рушник за 200 гривень, сума заміни повинна бути не менше ніж 2400 гривень). В такому випадку різницю ми повернемо. Якщо сума обміну більша – потрібно буде доплатити різницю.

Витрати з транспортування при обміні оплачує замовник.

 

Важливо: Фірмові картонні коробки, в які упаковані комплекти постільної білизни, виготовлені з картону. Нерідко, у процесах транспортування коробки ушкоджуються. Іноді ці ушкодження незначні, а буває отже досить помітні. Першочергове завдання коробки – транспортувальна, доставити постільну білизну цілістю та безпекою від фабрики до покупця. Таким чином, якщо до вас приїхала не ідеальна коробка, з якимось пошкодженням, але з постільною білизною все гаразд – це не є якимось порушенням з нашого боку, це нормальна ситуація. Це також стосується всіх інших упаковок у ковдр, рушників, покривал і т.д.

Якщо вам потрібна ідеальна коробка на подарунок (неприм’ята, без пошкоджень) – обов’язково повідомте про це нам перед відправкою замовлення!