Повернення та обмін:
Згідно чинного українського законодавства товари представлені в нашому асортименті не підлягають поверненню та обміну (Відповідно до постанови КМУ від 19 березня 1994 р. № 172 (Перо-пухові вироби. Тканини. Білизна постільна. Білизна натільна.).
Але, ми завжди намагаємось йти на зустріч нашим клієнтам, і обмінюємо товари придбані у нас, у випадку якщо вам не сподобався колір, не підійшов розмір або щось інше не сподобалось.
Умови обміну:
- Пройшло менше ніж 14 календарних днів з дати отримання вами замовлення.
- Товар упакований та складений саме так, як був вами отриманий. Фірмові упаковки (коробки) повинні бути збережені.
- Немає слідів використання, зокрема слідів шерсті домашніх тварин.
- Виріб не повинен бути випраний.
- Товари які ви оберете на заміну – можуть будь які із нашого асортименту, але сума заміни не повинна бути меншою за 80% від суми першого замовлення. Наприклад, ви обмінюєте постільну білизну вартістю 3000 гривень, не можна обміняти їі на рушник за 200 гривень, сума заміни повинна бути не менше ніж 2400 гривень). В такому випадку різницю ми повернемо. Якщо сума обміну більша – потрібно буде доплатити різницю.
Витрати з транспортування при обміні оплачує замовник.
Важливо: Фірмові картонні коробки, в які упаковані комплекти постільної білизни, виготовлені з картону. Нерідко, у процесах транспортування коробки ушкоджуються. Іноді ці ушкодження незначні, а буває отже досить помітні. Першочергове завдання коробки – транспортувальна, доставити постільну білизну цілістю та безпекою від фабрики до покупця. Таким чином, якщо до вас приїхала не ідеальна коробка, з якимось пошкодженням, але з постільною білизною все гаразд – це не є якимось порушенням з нашого боку, це нормальна ситуація. Це також стосується всіх інших упаковок у ковдр, рушників, покривал і т.д.
Якщо вам потрібна ідеальна коробка на подарунок (неприм’ята, без пошкоджень) – обов’язково повідомте про це нам перед відправкою замовлення!