Шановні клієнти! Команда інтернет-магазину Roomy.com.ua прагне, щоб кожна ваша покупка приносила лише позитивні емоції. Ми розуміємо, що іноді можуть виникати ситуації, коли придбаний товар не зовсім підійшов або ви змінили своє рішення. Нижче ми детально описуємо наші умови обміну та повернення, базуючись на чинному законодавстві України та нашому прагненні йти вам назустріч.
Законодавчі норми щодо повернення товарів належної якості
Перш за все, важливо знати, що згідно з чинним законодавством України, зокрема Постановою Кабінету Міністрів України № 172 від 19 березня 1994 року "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів"", існує перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню). До цього переліку входять:
- Перо-пухові вироби (подушки, ковдри з відповідним наповнювачем)
- Тканини
- Білизна постільна
- Білизна натільна
- Панчішно-шкарпеткові вироби
- Товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо)
- Інші товари, зазначені у Постанові.
Це обмеження пов'язане, перш за все, з міркуваннями гігієни та забезпечення безпеки здоров'я споживачів.
Наша клієнтоорієнтована політика обміну
Незважаючи на законодавчі обмеження для більшості товарів нашого асортименту, ми в Roomy.com.ua цінуємо кожного клієнта і завжди намагаємось йти назустріч. Тому ми пропонуємо можливість обміну товару належної якості, якщо він вам не підійшов за кольором, розміром або з будь-яких інших причин, за дотримання наступних умов:
Умови обміну товару належної якості:
- Термін: Обмін можливий протягом 14 календарних днів з моменту отримання вами замовлення (не враховуючи день покупки).
- Стан товару:
- Товар не був у використанні, збережено його товарний вигляд (відсутні плями, зачіпки, сторонні запахи тощо).
- Немає слідів використання, зокрема слідів шерсті домашніх тварин. Це дуже важливий момент для гігієнічності товарів.
- Виріб не був випраний або підданий будь-якій хімічній чи термічній обробці.
- Пакування:
- Товар має бути упакований та складений саме так, як був вами отриманий.
- Усі фірмові упаковки (коробки, етикетки, ярлики, вкладиші) повинні бути збережені у належному стані, без пошкоджень та надписів.
- Умови суми заміни:
- Товари, які ви оберете на заміну, можуть бути будь-які з нашого асортименту.
- Сума товарів для заміни не повинна бути меншою за 80% від суми першого замовлення, що підлягає обміну. (Наприклад, якщо ви обмінюєте постільну білизну вартістю 3000 гривень, сума товарів на заміну повинна бути не менше ніж 2400 гривень).
- Якщо вартість обраного товару на заміну менша (в межах 80-100% від початкової суми), різницю ми повернемо вам на картку.
- Якщо вартість обраного товару на заміну більша, вам необхідно буде доплатити різницю.
- Транспортні витрати:
- Усі витрати, пов'язані з транспортуванням товару при обміні (доставка до нас та доставка нового товару до вас), оплачує замовник (покупець).
Як оформити обмін:
- Зв'яжіться з нашим менеджером за контактними телефонами, вказаними на сайті, або напишіть нам на e-mail
roomy.textile@gmail.com
, вказавши номер вашого замовлення та причину обміну. - Узгодьте з менеджером деталі обміну та товар, на який ви бажаєте здійснити заміну.
- Після узгодження відправте товар, що підлягає обміну, службою "Нова Пошта" за реквізитами, які надасть менеджер.
- Після отримання та перевірки стану товару ми зв'яжемося з вами для оформлення заміни та відправки нового товару.
Важлива інформація щодо упаковки товарів
Ми прагнемо, щоб ви отримували свої замовлення в найкращому вигляді. Однак, звертаємо вашу увагу на наступне:
- Фірмові картонні коробки, в які упаковані комплекти постільної білизни, ковдри, подушки та інші товари, виготовлені переважно з картону. Їх першочергове завдання – транспортувальне: забезпечити цілісність та безпеку самого виробу під час доставки від фабрики до складу, а потім до покупця.
- Нерідко в процесі транспортування та перевантажень коробки можуть зазнавати незначних ушкоджень (прим'яті кути, невеликі потертості, розриви картону).
- Якщо до вас приїхав товар в упаковці з незначними пошкодженнями, але з самим виробом (постільною білизною, ковдрою тощо) все гаразд, він цілий та не має дефектів – це не є порушенням з нашого боку та не є підставою для претензії щодо якості товару. Це нормальна ситуація для транспортувальної упаковки.
- Якщо вам потрібна ідеальна коробка на подарунок (без будь-яких прим'ятостей чи пошкоджень), будь ласка, обов'язково повідомте про це нашого менеджера перед відправкою вашого замовлення! Ми докладемо максимум зусиль, щоб знайти та відправити вам товар в ідеальному пакуванні, якщо така можливість буде на складі.
Дії у випадку отримання товару неналежної якості (фабричний брак) або невідповідності замовленню
Ми ретельно перевіряємо товари перед відправкою, але у випадку виявлення фабричного браку або якщо ви отримали не той товар, який замовляли, будь ласка, обов'язково зв'яжіться з нами протягом 1-2 днів з моменту отримання посилки.
- Зробіть фотографії дефекту або невідповідності.
- Надішліть фото та опис ситуації нашому менеджеру.
- Ми оперативно розглянемо ваше звернення та запропонуємо варіанти вирішення проблеми (обмін товару на належний, компенсація або повернення коштів) відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів". У таких випадках транспортні витрати, пов'язані з обміном/поверненням бракованого товару, покриваються нашим магазином.
Ми завжди готові до діалогу та прагнемо вирішувати будь-які питання на користь наших клієнтів в межах чинного законодавства та нашої політики лояльності.
Дякуємо за розуміння та довіру до Roomy.com.ua!